Saturday, February 2, 2013

Baby Putih

Ahad...hari ini 3/2/2013 genap 5 bulan 30 hari aku memiliki ''seorang baby"...


Alkisahnya bermula daripada satu angan-angan dan apa yang dihajati itu semakin hampir menjadi realiti selepas aku mula berkhidmat secara tetap sebagai wartawan di Beritta Harian...Selepas terpaksa ikat perut dan dan menahan segala nafsu, genap setahun akhirnya segala penantian aku untuk memiliki "baby" berakhir...Dan kini 3/2/2013 "baby" itu sudah genap umur 5 bulan 30 hari...Mulanya memang sukar untuk dipercayai tetapi itulah hakikat...Aku sedar aku bukan datang daripada keluarga yang senang dan dek kerana itu juga aku kurang percaya akan apa yang aku miliki...Aku bersyukur dengan apa yang dianugerahkan oleh Ilahi...Alhamdulillah!!!!!!!!!Satu sudah dapat dan aku terus mahu dapat apa yang aku hajati...aku cuba aku cuba aku cuba pastikan apa yang dihajati itu mampu aku miliki...2013 bagi aku adalah satu lagi tahun yyang mencabar kerana aku mahu penuhi satu lagi nafsu....2012 sudah terlaksana dan kini aku harap 2013 juga turut sama...aku mahu memiliki satu 'khemah' sendiri...Alhamdulillah...Alhamdulillah...Azam 2013 aku kian terlaksana...aku tidak sabar dan aku rasa stiap detik itu terlalu lama untuk diharungi...InsyaAllah...satu "khemah" sendiri bakal berada dalam genggaman...Amin..Amin...Amin Ya Rabbal Alamiinnn.....:)












1 comment: