Monday, May 24, 2010

1ST TiMe Yg MeMeNaTkAn.....


24/05/2010????
ad ape ngn arini??
aku syukur sgt2 coz aku xyah tnggu lama nk dpt keje.....
arinie la Xperience aku as a reporte d harian metro....
bru aku taw cmne wt brita tok paper...
sblm nie reti baca je....
amik ko skunk....
haaaa.....
taw kn skunk???
paper pon...nie la sbhagian idop..
nk xnk kna wt gak....bru taw x ssh nak mapuh nk dpt duet....
tq 1st tiem pon aku dh mula gelok kuat2....
smer kt opis 2 giler-giler n 'tolol-tolol'....
tolol nie bkn bngon n bodoh....
fhm2 jer ek....
aku suka....
owg klantan kate aku td 'selok kero suko'....
aku suka..aku suka wlaupon pnt!!!!!

2 comments:

  1. alhamdulillah.... tahniah fitrie... akhirnya dah bekerja...!!! keje sungguh2... timba byk2 pengalaman... n improve lagi penulisan... ingat... "malu bertanya sesat jalan..." so kalau ada pape yg tak paham... kena rajin2 tanya... most importantly... build your networking ok.... Good luck!

    ReplyDelete
  2. thankz a lot madam.....
    hanya tuhan jew dpt bls smer ilmu madam bg....

    ReplyDelete